Propaganda

- Logo en Huisstijl Propaganda

- PropagandaPoen.

Doelstelling
Een sympathiek gebaar maken richting klanten en op een opvallende manier prospects benaderen. Beide uiteraard met het doel om nieuwe opdrachten binnen te halen.

Doelgroep:
Klanten & prospects van Propaganda

Strategie/Concept
Op de derde dinsdag in september wordt traditiegetrouw de miljoenennota gepresenteerd. Dit jaar stond deze in het teken van de recessie. Een mooi moment om juist een positief gebaar te maken. En een mooi moment om klanten en prospects met een ‘financiële meevaller’ te confronteren. Zo werd ‘De Derde Woensdag in September’ geboren. De dag na Prinsjesdag waarop Propaganda klanten en prospects een koffer overhandigde met Propaganda Poen. Die PropagandaPoen konden zij besteden bij ons. In totaal mochten zij 16 uur gebruik maken van onze diensten voor projecten die anders zouden blijven liggen. Een sympathiek gebaar, dat tevens liet zien wat wij in huis hebben.

Media- en middelenstrategie
De PropagandaPoen zat in een fraaie houten koffer die persoonlijk werd overhandigd door heren in net pak.

- Kerstkaart. Het beeld van Propaganda kon uit de kaart gehaald worden waardoor er een sjabloon overbleef om heel je huis vol kerstengeltjes te spuiten.